Finansiel vidensdeling

Finansiel vidensdeling
En af de store udfordringer i mange danske virksomheder er at få vidensdelingen til fungere på tværs af organisationen. I mange virksomheder er der problemer med at få faktureret omkostninger, ydelser og mere, som er med til at påvirke bundlinjen. På trods af, at det egentlig er klart at alle beløb skal deles så er der stadig mange, som ikke får det gjort. Nogle virksomheder har forsøgt sig med Sharepoint fra Microsoft for at gøre det nemmere via et portal site. Problemer med manglende registreringer medfører ofte at virksomheden ikke kommer til at betale den skat, de egentlig burde. Dette kan blive et meget stort problem i sidste ende.

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>